Εναρκτήρια Εκδήλωση για την Εκπαιδευτική Πλατφόρμα Ψηφιακών Τεχνών και Ανθρωπιστικών Επιστημών #dariahTeach

thumbnail

 

Η πλατφόρμα #dariahTeach είναι μια open source, επεκτάσιμη, διαδικτυακή, πολύγλωσση, καθοδηγούμενη από την κοινότητα πλατφόρμα για υψηλής ποιότητας διδασκαλία και εκπαιδευτικό υλικό για τις ψηφιακές ανθρωπιστικές επιστήμες, ειδικά σχεδιασμένη για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Οι ψηφιακές ανθρωπιστικές επιστήμες είναι ένας σχετικά νέος κλάδος ανάμεσα στην πληροφορική, τις επιστήμες πληροφορίας, τις σπουδές σχεδίου και σε άλλους κλάδους των τεχνών και των ανθρωπιστικών επιστημών. Είναι εγγενώς κλάδος συνεργασίας, διεπιστημονικός με τεχνολογική χροιά.

Η πλατφόρμα #dariahTeach υποστηρίζει εκπαιδευτικές αξίες, όπως η δημιουργία, η δημιουργικότητα, η αυτονομία και η μάθηση μέσω κοινωνικών δικτύων. Είναι, επίσης, πειραματική στην κατανόηση διαδικτυακά αναπτυσσόμενων προγραμμάτων σπουδών, καθώς και σχεδιασμού σκέψης. Ο στόχος είναι να παρέχει μια ευέλικτη προσφορά που μπορεί να ενσωματωθεί σε ποικίλες διδασκαλίες και περιπτώσεις μάθησης: τόσο σε εκπαιδευτικούς στην τάξη, όσο και σε φοιτητές οι οποίοι δεν βρίσκονται σε ιδρύματα που προσφέρουν μαθήματα στις ψηφιακές ανθρωπιστικές επιστήμες.

Στις 23 Μαρτίου 2017 στις 17:30 θα ανακοινωθεί η beta έκδοση και το περιεχόμενο της πλατφόρμας. Η τελετή έναρξης θα είναι διαθέσιμη μέσω live stream εδώ:
https://www.unil.ch/central/fr/home/menuinst/unil-en-bref/en-images/en-direct–live.html

Το έργο #dariahTeach, το οποίο ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2015 και χρηματοδοτείται από το Erasmus+ Strategic Partnership, είναι μια συνεργασία επτά ακαδημαϊκών ιδρυμάτων σε ολόκληρη την Ευρώπη. To Πανεπιστήμιο Maynooth (NUIM) (Ιρλανδία) συντονίζει το έργο το οποίο επίσης περιλαμβάνει το DIGHUMLAB στο Πανεπιστήμιο του Aarhus (Δανία), το Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας, των Επικοινωνιών και της Γνώσης “ΑΘΗΝΑ” (Ελλάδα), η Αυστριακή Ακαδημία Επιστημών (Αυστρία), το Κέντρο Ψηφιακών Ανθρωπιστικών Επιστημών του Βελιγραδίου (Σερβία), το Πανεπιστήμιο Erasmus του Ρότερνταμ (Ολλανδία), το Ελβετικό Ινστιτούτο Βιοπληροφορικής (Ελβετία) και το Πανεπιστήμιο της Λωζάνης (Ελβετία).

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του έργου: http://dariah.eu/teach

preloader